This thesis explores how each author uses the symbology of the Garden of Eden in order to critically expose metanarratives as illusions created by power structures with the purpose of exerting control. This study approaches the two conflicting main interpretations of the story of the Garden of Eden: a Gnostic, pre Roman Catholic Church, positive interpretation of the events as an enlightening transmission of knowledge by the sacred feminine figure of the woman and the snake, and the metanarrative created by the Roman Catholic Church that tells of a story of sin and punishment. This research reveals if the authors` critique is based on the creational metanarrative as the original sin or the Gnostic version. The implications are that if the point of departure is the metanarrative of the fall of man, although critical of metanarratives, they further assist in the naturalization of the metanarrative that promotes and justifies beliefs that they challenge.
Esta tese explora como cada autor utiliza a simboloxía do Xardín do Edén para expor críticamente as metanarrativas como ilusións creadas por estruturas de poder co propósito de exercer o control. Este estudo achégase ás dúas interpretacións principais enfrontadas da historia do Xardín do Edén: unha Gnóstica, pre Igrexa Católica Romana, a interpretación positiva dos acontecementos como transmisión esclarecedora do coñecemento pola sagrada figura feminina da muller e a serpe, e a metanarrativa creada pola Igrexa Católica Romana que conta unha historia de pecado e castigo. Esta investigación revela se a crítica dos autores se basea na metanarrativa creacional como o pecado orixinal ou a versión Gnóstica. As implicacións son que se o punto de partida é a metanarrativa do Xardín da caída do home, aínda que críticos coas metanarrativas do seu tempo, axudan ademais á naturalización da metanarrativa que promove e xustifica as crenzas que desafían.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados