Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Translanguaging hezkuntza-eleanitzean. Ikuspegi etnografiko bat

  • Autores: Eider Saragueta
  • Directores de la Tesis: Miren Jasone Cenoz Iragui (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea ( España ) en 2019
  • Idioma: euskera
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Miren Karmele Azkarate Villar (presid.), Julia Barnes Mason (secret.), Luk Van Mensel (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: ADDI
  • Resumen
    • Eleaniztasuna eta hezkuntza ardatz, azpimarra egin da: euskararen erabileran eta euskarari buruzko jarrera zein iritzietan. Era berean, identitatea eta hizkuntzak hizpide izan -lira, elkarri txirikordatzen diren mintzagaiak izaki. Eta ildo horretan, euskal identitatean azpimarra berezia egin da. Gainera, gela bameko hizkuntza-erabilera landu da ikasle zein irakasleen arteko hizkuntza-aldaketetan sakonduz. Ikerketa gauzatzeko erabilitako planteamendu teorikoa "Focus on Multilingualism" izan da, Cenoz eta Gorter (2011, 2014) ikerlariek garatutakoa zeinak ikerketan eta irakaskuntzan hizkuntzen ikuspegi holistikoa hartzeko beharra azpimarratzen duen. lkerketa etnografiko hau translanguaging pedagogikoan eginiko esku-hartze batean oinarritzen da. Metodologia berriz, gela etnografian oinarritu da eta datuak jaso -lira: behaketa, talde-eztabaida, gelako ariketa eta galdetegien bidez. lnformazioa EAEko ikastetxe publiko bateko L.Hko 5. eta 6. Mailako hamahiru ikasleen artean bildu da eta Atlas.ti bidez aztertu. Eskola kokatzen den herrian euskararen erabilera apurka gora doa eta ikerketako lehen zantzuen arabera ikasleak euskararen egoeraz jabe


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno