Eleaniztasuna eta hezkuntza ardatz, azpimarra egin da: euskararen erabileran eta euskarari buruzko jarrera zein iritzietan. Era berean, identitatea eta hizkuntzak hizpide izan -lira, elkarri txirikordatzen diren mintzagaiak izaki. Eta ildo horretan, euskal identitatean azpimarra berezia egin da. Gainera, gela bameko hizkuntza-erabilera landu da ikasle zein irakasleen arteko hizkuntza-aldaketetan sakonduz. Ikerketa gauzatzeko erabilitako planteamendu teorikoa "Focus on Multilingualism" izan da, Cenoz eta Gorter (2011, 2014) ikerlariek garatutakoa zeinak ikerketan eta irakaskuntzan hizkuntzen ikuspegi holistikoa hartzeko beharra azpimarratzen duen. lkerketa etnografiko hau translanguaging pedagogikoan eginiko esku-hartze batean oinarritzen da. Metodologia berriz, gela etnografian oinarritu da eta datuak jaso -lira: behaketa, talde-eztabaida, gelako ariketa eta galdetegien bidez. lnformazioa EAEko ikastetxe publiko bateko L.Hko 5. eta 6. Mailako hamahiru ikasleen artean bildu da eta Atlas.ti bidez aztertu. Eskola kokatzen den herrian euskararen erabilera apurka gora doa eta ikerketako lehen zantzuen arabera ikasleak euskararen egoeraz jabe
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados