Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Conhecimento profissional do professor de educação física: tipos e fontes

João Rodrigues Rocha

  • Neste proxecto pretendemos asociar dous conceptos do mundo actual nas empresas "a formación e a mercadotecnia para a formación". Iso lévanos a estudar os fundamentos básicos da empresa: o traballo, como medio fundamental de produción e a formación, como a ferramenta que permite dispor dos recursos humanos necesarios. A formación continua nos contextos profesionais é hoxe un elemento crave e inescusable para a función e pervivencia da empresa, o que fai necesario dispor de instrumentos adecuados a ese escenario para conseguir a eficacia e eficiencia das accións formativas. A mercadotecnia para a formación e o estudo de necesidades son hoxe dúas ferramentas imprescindibles para conseguir un alto índice de éxito e satisfacción das accións formativas que se programen nas empresas a través dos programas de formación continua. Para que unha acción formativa cumpra os seus obxectivos e a formación teña o impacto requirido, crearemos instrumentos facilitadores do estudo de necesidades e exporemos un modelo, utilizando as ferramentas da mercadotecnia, que aplicaremos na realidade da formación continua na empresa, para a promoción da formación e a motivación dos empregados. Traballaremos con un grupo experimental composto por 3 accións formativas desenvolvidas na empresa, correspondentes a cada un dos sectores produtivos onde se utilizasen os instrumentos deseñados e aplicaremos o modelo de "mercadotecnia para a formación" proposto e un grupo de contraste onde en empresas de similares características realícese a formación de xeito tradicional sen apoio dos instrumentos citados e baixo un modelo non especifico para este tipo de formación. Os resultados corroborarán a validez ou refutaran a proposta.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus