Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


As potencialidades da educação digital: contributos de um percurso profissional : a autobiografia como referente para a análise do desenvolvimento científico

  • Autores: Edgar Manuel Ribeiro Lamas
  • Directores de la Tesis: Adriana Gewerc Barujel (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universidade de Santiago de Compostela ( España ) en 2010
  • Idioma: portugués
  • Tribunal Calificador de la Tesis: María Lourdes Montero Mesa (presid.), Manuela Raposo Rivas (secret.), José Miguel Correa Gorospe (voc.), Américo Nunes Peres (voc.), Joaquín Paredes Labra (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: MINERVA
  • Resumen
    • O obxecto de estudo é, no ámbito da Educación digital, a performance académico en e-learning. Tendo en conta o percorrido profesional realizado, o método autobiográfico conduce o traballo de investigación que asenta nunha orquestração (re)axustar constantemente entre a Educación ea Informática. Pressupõe traballar nestas dúas áreas do saber, preguntar os sistemas de información e de comunicación así como a teoría da comunicación e da aprendizaxe. Desenvolve-se un estudo Empire contextualizado nunha universidade situada no Cabo Verde (África), a partir das experiencias realizadas e definido estratexias de desenvolvemento, tendo en conta teorías, principios, criterios e requisitos, que consideramos indispensables á preparación dos obxectos de aprendizaxe - Learning Objects [LOs], pretende-se avanzar coa proposta dun modelo pedagóxicos-didáctico con vista a potenciar a educación dixital.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno