Santiago de Compostela, España
Este artículo aborda la contribución de MeteoGalicia en el campo de la educación ambiental, a través de su participación en el Plan del Proyecto, con el programa MeteoEscolas. La metodología seguida en MeteoEscolas es el aprendizaje basado en proyectos basado en el estudio interdisciplinario, en este caso de meteorología y observación climatológica, que involucra las diferentes materias que conforman el currículo académico en las diferentes etapas educativas. El resultado de este trabajo conjunto será un proyecto compuesto por actividades desarrolladas en el centro, con la participación de toda la comunidad educativa.
This paper treats the work of MeteoGalicia, dependent of the department of environment, territory and housing, within the scope of the environmental education, through its participation in the plan Proxecta of the department of education, with MeteoEscolas. The methodology that is followed in MeteoEscolas is the projects based learning, which is based on the interdisciplinary studio, in this case of the meteorology and climatology, involving the different subjects that build up the academic curriculum in the educational stages. The result will be a project with the activities developed by the school center, with the participation of the whole educational community.
Neste artículo trátase da aportación de MeteoGalicia no ámbito da educación ambiental, a través da súa participación no Plan Proxecta, co programa MeteoEscolas. A metodoloxía que se sigue en MeteoEscolas é a aprendizaxe baseada en proxectos tendo como eixo o estudio interdisciplinar, neste caso da meteoroloxía e observación climatolóxica, implicando ás distintas mateiras que forman o currriculum académico nas distintas etapas educativas. O resultado deste traballo común será un proxecto composto polas actividades desenvolvidas no centro, coa participación de toda a comunidade educativa.
Este artigo trata da contribuição do MeteoGalicia no campo da educação ambiental, através de sua participação no Plano do Projeto, com o programa MeteoEscolas. A metodologia seguida no MeteoEscolas é a aprendizagem baseada em projetos, baseada em estudos interdisciplinares, neste caso de meteorologia e observação climatológica, envolvendo as diferentes disciplinas que compõem o currículo acadêmico nas diferentes etapas educacionais. O resultado desse trabalho conjunto será um projeto composto por atividades desenvolvidas no centro, com a participação de toda a comunidade educacional.
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