Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Materiais curriculares e percepción social da vellez

  • Autores: María-Helena Zapico-Barbeito
  • Localización: Comunicación e persoas maiores: Actas do Foro Internacional / coord. por Lois Álvarez Pousa, Joám Evans Pim, Bárbara Kristensen, 2007, ISBN 978-84-690-7017-8, págs. 165-184
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Nowadays there are a lot of negative stereotypes towards the old people surviving and reinforcing: on their ability to work, to have relations, to move, to live in the same way as the rest of the people... Negative prejudices of all type added to our culture by transmission and reinforcement since a lot of areas: administration, media, Internet, social institutions, relationships, family or even school. Since a didactic point of view, we ought to stand out on the role played by the textbooks on the construction of attitudes towards old age by the younger generations, as textbooks are a fundamental transmitter of contents in the education process. We cannot avoid the great significance of training and education as generators of attitudes and values towards old age, and we have to fight for an education with a real and revalued conception of old people.

    • galego

      Hoxe en día seguen a persistir e a reforzarse socialmente numerosos estereotipos negativos ó redor do colectivo das persoas maiores, respecto á súa capacidade para traballar, relacionarse, desprazarse, vivir nas mesmas condicións de igualdade que o resto dos cidadáns... Preconcepcións negativas de toda índole que se van adherindo á nosa cultura por efecto da súa transmisión e potenciación dende diferentes ámbitos: o marco das administracións, os medios de comunicación, a internet, as institucións sociais, o mundo sociorrelacional da persoa, o eido familiar ou mesmo o universo escolar. Dende unha perspectiva didáctica, cómpre facer por tanto especial fincapé no valor que os materiais curriculares impresos (os libros de texto) posúen dentro dos procesos de construción de actitudes cara a vellez por parte das xeracións máis novas, en tanto que se erixen en vehículos fundamentais de transmisión de contidos nos procesos de ensino-aprendizaxe. Non podemos eludir, pois, a importancia fundamental e o valor ineludible da formación e a educación como xeradoras de actitudes e valores cara o avellentamento, debendo loitar por unha educación que transmita concepcións realistas e revalorizadoras da vellez.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno