Las primeras arquitectas gallegas –las pioneras– realizaron su trabajo de modo independiente, sin significarse profesionalmente, por lo que non llegaron a formar una referencia para las que continuaron con la profesión posteriormente. Por ello, y recogiendo sus relevos, esta obra se muestra como una excelente oportunidad para llenar un importante vacío documental, así como para aportar una visión más concreta de una etapa de la arquitectura gallega y de unas mujeres que rompieron las barreras de un mundo considerado tradicionalmente como masculino, en cuyas competencias y atribuciones convergen la rama artística, la técnica y la científica.
Por otro lado, afrontar esta investigación desde el punto de vista profesional –y no personal, como se ha hecho hasta ahora–, permite sentar las bases para la visibilización y el reconocimiento del trabajo profesional de estas precursoras, tanto para referencia de las futuras arquitectas como para la sociedad en general.
As primeiras arquitectas galegas –as pioneiras– realizaron o seu traballo de maneira independente, sen significarse profesionalmente, polo que non chegaron a formar unha referencia para as que continuaron coa profesión posteriormente. Por iso, e recollendo os seus relevos, esta obra amósase como unha excelente oportunidade para encher un importante baleiro documental, así como para aportar unha visión máis concreta dunha etapa da arquitectura galega e dunhas mulleres que romperon as barreiras dun mundo considerado tradicionalmente como masculino, en cuxas competencias e atribucións converxen a rama artística, a técnica e a científica.
Por outra banda, afrontar esta investigación dende o punto de vista profesional –e non persoal, como se fixo ata agora–, permite sentar as bases para a visibilización e o recoñecemento do traballo profesional destas precursoras, tanto para referencia das futuras arquitectas como para a sociedade en xeral.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados