pág. 1
págs. 3-17
págs. 21-40
págs. 41-57
Quotation, Plagiarism, Allusion, and Reminiscence: Intertextuality in "Celestina"
págs. 58-73
Theater Without a Stage: "Celestina" and the Humanistic Comedy
págs. 74-93
págs. 94-107
págs. 108-123
págs. 124-140
The Story of Hero and Leander: A Possible Unknown Source of "Celestina"
págs. 141-158
"Aquellos antigos libros": Approaches to Parody in "Celestina"
págs. 161-172
Risky Business: The Politics of Prostitution in "Celestina"
págs. 173-187
A Guidebook for Two Cities: The Physical and the Political Urban Space in "Celestina"
págs. 188-204
págs. 205-224
págs. 225-241
págs. 242-261
págs. 262-272
Modernity and "Celestina": The Future of Our Past and of Our Present
págs. 275-291
págs. 292-304
Early Responses to "Celestina": Translations and Commentary
págs. 305-320
págs. 321-338
"Celestina" and Agustín Arrieta's "China Poblana": Mexico's Female Icon Revisited
págs. 339-361
págs. 362-382
págs. 383-402
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados