O libro de actas do III COGALICIE reúne os traballos presentados no congreso celebrado na Universidade de Santiago de Compostela do 18 ao 20 de abril de 2012. Inclúe o prólogo e limiar institucionais, onde se destaca o papel do congreso como espazo de encontro de investigadoras e investigadores noveis e a consolidación da Asociación Herminio Barreiro. Contén conferencias, obradoiros, charlas e coloquios sobre metodoloxía da investigación, igualidade de xénero, financiación científica e dignificación profesional. Así como as comunicacións presentadas nas diferentes sesións temáticas: orientación educativa, pedagoxía social, competencias profesionais, administración local, educación comparada, didáctica da lingua... En conxunto, as actas reflexan a diversidade e vitalidade da investigación educativa galega.
El modelo de investigación: una alternativa para cambiar la escuela
págs. 25-26
págs. 27-34
págs. 35-36
págs. 57-66
págs. 67-74
A educación dos nenos/as xordos/as
Yaiza Ageitos Sobradelo, Marcos Pinaque Varela, Iria Balayo Abeijon
págs. 75-84
págs. 85-94
Proxecto de investigación dunha tese de doutoramento: materiais didácticos e municipio
págs. 95-105
Discurso economicista de las competencias en la era digital: de lo global a lo local
págs. 107-115
págs. 117-123
La dimensión europea para la carrera en la formación del profesional de la orientación: propuesta del proyecto DICBDPEC
págs. 129-138
Un modelo formativo para o uso na orientación educativa e profesional: Proxecto ICT SKILLS 2
págs. 139-150
El impacto de la disciplina en la construcción del rol de ayudante alumno: un estudio de caso en la FFYH-UNC ( Argentina )
págs. 151-159
Organización e funcionamento das titorías: acordos e desacordos na percepción de alumnado e profesorado da USC
págs. 161-172
págs. 175-185
Lecer en familia: unha análise da situación en galicia
págs. 187-197
págs. 199-208
Aprender a aprender a través de la educación obligatoria: iniciativas y recursos
págs. 211-219
Las competencias de gestión informacional en la formación de los orientadores profesionales: una propuesta europea
págs. 221-231
págs. 233-241
págs. 243-249
Procesos participativos en el seno de la administración local: realidad y prospectiva en la comarca de Santiago
págs. 253-264
Descentralización e territorialización no contexto galego: a comarca e a situación paradoxal da formación profesional
págs. 265-275
Entreflorestas e cidades: identidades da educaçâo ambiental brasileira
págs. 277-285
págs. 287-295
págs. 299-309
La dimensión transnacional de los cambios en la universidad del siglo XXI: tendencias en España y Brasil
págs. 311-319
págs. 323-327
págs. 329-338
En busca de una conceptualización adecuada: buenas prácticas en formación continua
págs. 341-348
págs. 349-355
La promoción de la lectura desde la literatura infantil: competencia literaria y educación
págs. 359-366
págs. 367-377
págs. 379-386
Literatura infantil e xuvenil galega e investigación: cara á educación literaria de educadores
págs. 387-395
págs. 397-404
págs. 407-417
págs. 419-426
págs. 427-434
págs. 435-446
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados