Aquest llibre que teniu a les vostres mans planteja aportar una mica de llum a com l’arquitectura actual ha esdevingut una marca més . Una marca com pot ser unes sabatilles esportives, o una cadena de restaurants, entre d’altres . però amb unes característiques especials. Per arribar fins aquí certa arquitectura ha esde-vingut un símbol, i després s’ha convertit en una marca . Per poder comprendre aquesta conversió el llibre planteja l’estudi de la teoria de la Percepció, la teoria de la Comunicació i el mètode de la Semiosi arquitectònica, que segueix tres pro-cessos: la significació, la comunicació i al final el procés d’identitat.
pág. 3
pág. 5
pág. 6
pág. 7
pág. 8
pág. 11
pág. 23
pág. 25
pág. 39
pág. 44
pág. 51
pág. 60
pág. 68
pág. 75
pág. 81
pág. 87
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados