Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les multinacionals de l'entreteniment: futbol, diplomacia, identitat i tecnologia

Imagen de portada del libro Les multinacionals de l'entreteniment

Información General

Resumen

  • Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de l’entreteniment» en l’època de la globalització és l’objecte d’estudi del present llibre.

    Aquesta obra parteix d'un estudi diacrònic de les diferents teories amb què s’ha afrontat l’anàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global».

    Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de l’entreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals d’aquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electrònics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.

Otros catálogos


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno