El projecte NANOL, finançat amb fons de la UE, va ser creat amb l’objectiu de fomentar les activitats a l’aire lliure i el contacte amb la natura de les escoles de l’educació primària en espais naturals protegits i ha apropat educadores i educadors de diferents àmbits, bàsicament d’escoles de natura o centres d’educació ambiental, d’escoles d’educació primària i d’universitats que treballen en la formació inicial i permanent del professorat.
El treball ha estat contextualitzat en la realitat de cada soci (Regne Unit, França, Eslovènia, Finlàndia i Catalunya) i s’han respectat les diferents necessitats. El que recollim en aquesta publicació són les experiències que cada soci ha dut a terme. Totes elles són diferents, però igual d’interessants i complementàries, ja que es recolzen en la tendència creixent de millorar l’educació a partir d’iniciatives que fomenten el contacte amb l’entorn escolar proper i un alumnat actiu i implicat en temes reals del món en què vivim.
Who we are: NANOL contributors
pág. 9
pág. 19
Sue Waite, Alun Morgan
pág. 27
pág. 51
pág. 63
pág. 75
pág. 85
pág. 95
pág. 103
pág. 113
TwinSpace :: exchanging opportunities and connections in a global context
pág. 123
Simple activities and suggestions to nurture affinity to nature
Mireia Vilalta Cubi, M. Teresa Guillaumes Vila, Raquel Heras Colàs
pág. 131
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados