El vídeo documental contemporani és reconegut com un territori de creació, que traspassa les barreres de la tradicional distinció entre la mirada documental i la ficció. En certa mesura, el vídeo documental constitueix un espai per a la reflexió sobre l’estatut de les representacions en un món en el qual ja no és possible pensar sobre la realitat sense tindre en compte les seues imatges. El llibre que té el lector entre les mans pretén oferir una sèrie d’eines de treball per a la producció de vídeos documentals, no sols a estudiants de Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques o Belles Arts, sinó també a aquells que volen conèixer com es gestiona la producció d’un documental des d’un vesant més amateur i no acadèmic. Amb un plantejament eminentment pràctic, sense descuidar els aspectes teòrics de la producció del documental, aquest llibre ha estat possible gràcies a la col·laboració d’un grup de professors i investigadors del Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I de Castelló, que ha participat des dels seus inicis en la creació del Laboratori de Comunicació Audiovisual i Publicitat (LABCAP).
págs. 13-18
págs. 19-32
págs. 33-46
págs. 47-56
págs. 57-62
págs. 63-68
págs. 69-78
págs. 79-84
págs. 85-92
págs. 93-100
págs. 101-108
págs. 109-114
págs. 115-120
págs. 121-126
págs. 127-134
págs. 135-142
págs. 143-150
Producció: el equips ENG
págs. 151-154
págs. 155-168
La presa de so: la càmera, la microfonia
págs. 169-174
págs. 175-184
págs. 185-192
págs. 193-200
págs. 201-210
págs. 211-216
págs. 217-226
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados