Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Creatividad y diseño de producto

Imagen de portada del libro Creatividad y diseño de producto

Información General

Resumen

  • Generalment creiem que el pensament racional és l’únic camí cap al coneixement, però aquest tipus de pensament funciona bé quan disposem d’informació completa. En el camp científic és possible que aquestes condicions es compleixin raonablement bé, però no se solen donar de forma important en el disseny de productes industrials. Un enfocament exclusivament racional no permet tenir en compte els factors relacionats amb la conducta humana, factors lligats estretament a la generació de nous conceptes de producte. Per ser creatius cal atendre també a aquest nou enfocament, que reemplaça igualment a la idea intuïtiva, vinculada encara a la forma artístic-romàntica de resoldre un problema. La creativitat es manté entre els límits del coneixement i la fantasia. Per això és qüestió fonamental l’observar el món amb una mirada diferent.

Otros catálogos


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno