Ha sido reseñado en:
De letras e de imaxes nas aulas de Primaria
María José Marcote Calo (res.)
Pulso: revista de educación, ISSN-e 2445-2866, ISSN 1577-0338, Nº. 42, 2019, págs. 313-316
Literatura, lectura, competencias e formación docente: ao redor da educación literaria no ensino primario
págs. 13-32
De letras: Carlos Casares
págs. 33-50
págs. 51-73
Intertextos plurais: o papel das reescrituras filmicas na creación de lectores
págs. 75-91
págs. 93-109
Educación inclusiva e literatura infantil e xuvenil: motivación, representación e adaptación ante a discapacidade
págs. 111-126
págs. 127-145
págs. 147-155
págs. 157-167
A educación artistica en primaria: respectar a creatividade
págs. 171-177
págs. 179-193
De imaxes: Carlos Casares
págs. 195-210
págs. 211-223
De cadernos e de imaxes: camiños pola educación artistica
Cristina Trigo Martínez, Olalla Cortizas Varela, Guillermo Calviño Santos
págs. 225-237
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados