Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Aspectes psicosocials de la qualitat de vida laboral en el sector hoteler.

Jordi Tous Pallarès (ed. lit.), Zaida Aguado Bordes, Joan Manel Fabra Sopeña, Georgia González Massot, Carolina Mayor Sánchez

  • Les organitzacions de serveis treballen cada vegada més per aconseguir la gestió saludable dels seus recursos humans, per tractar així d'evitar que es produeixin repercussions negatives sobre la qualitat dels serveis que ofereixen. Si una organització actua sobre el comportament absentista, mitjançant estratègies de registre o mecanismes de control, influirà directament sobre la qualitat del producte que ofereix o el servei que presta.

    CONTINGUTS:

    Antecedents.

    PART I:

    1. Introducció.

    2. Absentisme, satisfacció i qualitat de vida laboral.

    3. Psicologia de l'absentisme laboral.

    4. El comportament absentista al sector hoteler.

    PART II:

    5. Elaboració del protocol d'avaluació psicosocial del comportament absentista.

    5.1 Objectius.

    5.2 Mètode.

    5.3 Instruments.

    6. Procediment.

    PART III:

    7. Resultats:

    7.1 Elaboració de perfils dels llocs de treball del sector.

    7.2 Registre del comportamnet absentista.

    7.3 Resultats dels tests de selecció de personal.

    7.4 Tests psicotècnics.

    8. Conclusions.

    9. Intervenció psicosocial sobre la conducta absentista.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus