págs. 1-10
págs. 13-39
Creating a measurement tool for entrepreneurship education: a participatory development approach
Elena Ruskovaara, Timo Pihkala, Jaana Seikkula-Leino, Tiina Rytkölä
págs. 40-59
Validating a theory of planned behavior questionnaire to measure entrepreneurial intentions
Samuel Rueda Méndez, Juan Antonio Moriano León, Francisco Liñán
págs. 60-78
págs. 79-97
págs. 275-313
págs. 314-338
A viability study of Social Economy firms in a market economy: an application in southern Spain
Carmen Guzmán Alfonso, María O Barroso González, Joaquín J. Guzmán Cuevas
págs. 339-361
Socio-psychological characteristics of entrepreneurial teams: profiling entrepreneurial potential
Susana C. Santos, Silvia Pinto de Brito Fernandes, António Caetano
págs. 101-125
págs. 126-153
págs. 154-177
págs. 181-200
págs. 201-222
págs. 223-250
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados