Teaching heuristic reasoning with logic: a proposal for a philosophy of science course
págs. 1-3
On-line dictionary of logic: system description
María Teresa Alsinet Bernadó, Ramón Béjar Torres, César Fernández Camón, Felip Manyà Serres
págs. 5-7
págs. 9-15
págs. 17-21
págs. 23-27
págs. 29-30
págs. 33-34
Learning logic with Smullyan: the advantages of Smullyan's tree calculus for teaching logic, and a program for teaching and testing derivations: SM-Tutor
págs. 35-37
págs. 39-43
págs. 45-47
págs. 49-53
págs. 55-58
págs. 59-60
págs. 61-64
ADN (Asistente para Deducción Natural): Natural Deduction Assistant
págs. 65-69
págs. 71-74
págs. 75-79
págs. 81-82
págs. 83-84
págs. 85-88
págs. 89-93
págs. 95-97
págs. 99-106
págs. 107-108
Teaching logic in philosophy: logical language and semantic trees
págs. 109-112
págs. 113-117
págs. 119-120
págs. 121-123
Technical aspects of "MetaBook": construction and use
págs. 125-130
págs. 131-136
págs. 137-141
Education and technologies of the information: a step more
págs. 143-145
págs. 147-148
Teaching logic to linguists: the logical approach to grammar
págs. 149-153
págs. 155-159
págs. 161-168
págs. 169-173
págs. 175-180
págs. 181-185
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados