Alejandro Mayordomo Pérez (coord.), Carmen Agulló Díaz (coord.), Gabriel García Frasquet (coord.)
El llibre aborda el tema del patrimoni historicoeducatiu valencià com un instrument important per al coneixement i la reconstrucció de les pràctiques escolars i per a la interpretació de la relació entre l'escola i la societat al llarg del temps. Un patrimoni amplíssim, tant de caràcter material com immaterial, que, malgrat la seua humilitat, resulta ben valuós per a l'investigador com un recurs complementari per a l'anàlisi i la comprensió de la vida escolar. I que, d'altra banda, també és molt apreciat per la ciutadania perquè es lliga íntimament a les seues vivències infantils.
En conseqüència, després d'exposar l'estat de la qüestió, s'hi remarca la necessitat de recuperar-lo, per a la qual cosa s'hi elaboren propostes i s'hi reclamen iniciatives, tant institucionals com ciutadanes, que alliberen el patrimoni escolar de la incúria i el posen al servei de la societat.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados