Un trabajo de anàlisis diacrónico que parte de las primeras manifestaciones de un lenguage fílmico hasta la consolidación del imperio comercial e industrial del cine americano. El lector encontrarà una reflexión que desvela la falacia de los mecanismos de construcción de un discurso sobre el cine que establece el paradigma de un Modelo de Representación Institucional y la consideración que tal modelo fue una evolución "natural" del que se adjudica al cine primitivo. Una importante ayuda para estudiosos del cine, su lenguaje y su historia.
Un treball d'anàlisi diacrònica que parteix de les primeres manifestacions d'un llenguatge fílmic fins a la consolidació de l'imperi comercial i industrial americà en el terreny cinematogràfic. El lector trobarà una reflexió que desvela la falàcia dels mecanismes de construcció d'un discurs sobre el cine que estableix el paradigma d'un Model de Representació Institucional i la consideració que tal model va ser una evolució "natural" del que s'adjudica al cine primitiu. Una important ajuda per als estudiosos del cinema, del seu llenguatge i història.
This is a diachronic analysis work which stretches from the first expressions of film language until the consolidation of the commercial and industrial empire of American cinema. The reader will discover a reflection that unveils the fallacy of the discourse development mechanisms applied to cinema which sets the paradigm of an Institutional Representation Model and the consideration that such a model was a natural evolution attributed to primitive cinema. The book is an important reference for scholars in the fields of cinema, its language and its history
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados