págs. 17-26
Paisaxes do canto escuro da mente: "Das Kabinett des Doktor Caligari" (Robert Wiene, 1919/1920)
págs. 27-38
A faceta contemporánea dun símbolo tradicional: "Der Golem-Wie er in die Welt Kam" (Paul Wegener e Carl Boese, 1920)
págs. 39-46
Dous exemplos de cinema cómico norteamericano silencioso: "The Pilgrim" (Charles Chaplin, 1922) e "The General" (Buster Keaton, 1926)
págs. 47-58
Traxedia e propaganda: "Mat" (Vsevolod I. Pudovkin, 1926)
págs. 59-66
Mestura entre realismo e expresionismo: "Sunrise" (Friedrich W. Murnau, 1927)
págs. 67-72
Entre o documento e o cine experimental: "Berlin: die Sinfonie der Grosstadt" (Walter Ruttmann, 1927)
págs. 73-82
O western épico que descubriu a John Wayne: "The Big Trail" (Raoul Walsh, 1930)
págs. 83-88
A imperdonable diferenza: "Frankenstein" (James Whale, 1931)
págs. 89-104
Un modelo fílmico de manifestación ecléctica de xéneros: "King Kong" (Ernest B. Schoedsack e Merian C. Cooper, 1933)
págs. 105-114
Aventura en Shangri-La: "Lost Horizon" (Frank Capra, 1937)
págs. 115-128
Cine político en estado puro: "The Great Dictator" (Charles Chaplin, 1938/1940)
págs. 129-140
Cultura fronte a violencia, vida fronte a ciencia: "Ball of Fire" (Howard Hawks, 1941)
págs. 141-154
Historia dunha aventura, ou viceversa: "Los últimos de Filipinas" (Antonio Román, 1945)
págs. 155-160
O amor imposible da muller fatal: "Out of the Past" (Jacques Tourneur, 1947)
págs. 161-172
O esplendor do musical: "singing'in the Rain" (Stanley Donen e Gene Kelly, 1952)
págs. 173-182
A sombra do maccarthismo: "Invasion of the Body Snatchers" (Don Siegel, 1955)
págs. 183-192
A Gran Guerra segundo a aristocracia: "Paths of Glory" (Stanley Kubrick, 1957)
págs. 193-212
As inquedanzas da xuventude urbana a través do musical: "West Side Story" (Robert Wise, 1961)
págs. 213-224
A rebeldía do austro-húngaro: "Plácido" (Luis G. Berlanga, 1961)
págs. 225-236
O mundo segundo Hawks: "Hatari!" (Howard Hawks, 1962)
págs. 237-258
Cao materia dos soños: "Alphaville, une étrange aventure de Lemmy Caution" (Jean-Luc Godard, 1965)
págs. 259-270
Unha sonata para dous instrumentos: "Persona" (Ingmar Bergman, 1966)
págs. 271-288
Agonía e morte do western: "Bring Me the Head of Alfredo García" (Sam Peckinpah, 1974)
págs. 289-296
Da naturaleza humana e do recendo da gloria: "Apocalypse Now" (Francis F. Coppola, 1975-1979)
págs. 297-310
Warthon e Scorsese: dous exemplos paradigmáticos de recreación histórica; sobre "The Age of the Innocence" (Martin Scorsese,1993)
págs. 311-322
Rituais de supervivencia: "Rosetta" (Luc Dardenne, 1999)
págs. 323-330
Memoria do "peplum" e reescritura xenérica: "Gladiator" (Scott, Ridley, 2000)
págs. 331-344
"The Night of the Hunter" (Charles Laugton, 1955): traballo de análise do filme
Natalia Rodríguez Suárez, María Rodríguez, Ángela Vicens, Flora Vicente
págs. 345-352
"Forbidden Planet" (Fred McLeod Wilcox, 1956): traballo de análise do filme
Ignacio Mascuñan Freijanes, Xosé Prieto Souto, Ángela Silva Charlín
págs. 353-366
"They Shoot Horses, don't they?" (Sidney Pollack, 1969): traballo de análise do filme
págs. 367-378
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados