Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Tolosa, ahozko laborategia: lau urteko esperientzia DBHko ikasgeletan

  • Autores: Josune Zabala Alberdi
  • Localización: Bat: Soziolinguistika aldizkaria, ISSN 1130-8435, Nº. 96, 2015 (Ejemplar dedicado a: Ahozko komunikazioa eskolan), págs. 45-67
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The content presented in this article is part of the action research set up by the Sociolinguistics Cluster Association across all the schools in Tolosa. The main aim is to improve the oral language of Secondary School students (H1 and H2 Basque) and to seek didactic methodologies that will assist in this aim. The first part provides the details on the action research conducted in relation to students and teachers (research questions and the tools used), and the second part summarises some of the interesting conclusions emerging from the research: good practices for developing orality in school.

    • euskara

      Artikulu honetan aurkezten den edukia kokatzen da Soziolinguistika Klusterra Elkarteak Tolosako ikastetxe guztietan bideratu duen ekintza-ikerketan. Bigarren Hezkuntzako ikasleen ahozko hizkuntza (H1 edo H2 euskara) hobetzea eta horretan laguntzen duten metodologia didaktikoak bilatzea izan da helburu nagusia. Ikasle eta irakasleekin harremanetan gauzatu den ekintza-ikerketaren nondik norakoak azaldu (ikerketa galderak eta baliatu diren tresnak) dira lehenik, eta bigarren zatian laburtu dira ikerketaren ondorio interesgarri batzuk: ahozkotasuna eskolan lantzeko praktika onak.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno