InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Language, learning and electronic communications media
Ann Hewings, Caroline Coffin
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 7, 2005, págs. 427-431
Patterns of debate in tertiary level asynchronous text-based conferencing
Clare Painter, Caroline Coffin, Ann Hewings
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 7, 2005, págs. 464-480
Learning to Write History: The Role of Causality
Caroline Coffin
Written communication: An international quaterly of research, theory, and application, ISSN 0741-0883, Nº. 3, 2004, págs. 261-289
Exploring different dimensions of language use
Caroline Coffin
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 57, Nº 1, 2003, págs. 11-18
Defending and Challenging Interpretations of the Past: The Role of Argument in School History
Caroline Coffin
Revista Canaria de Estudios Ingleses, ISSN 0211-5913, Nº 40, 2000, págs. 135-154
Introduction to part II: Systemic Functional Linguistics: A theory for integrating content-language learning (CLL)
Caroline Coffin
Applied Linguistics Perspectives on CLIL / coord. por Ana Llinares, Tom Morton, 2017, ISBN 978-90-272-1337-2, págs. 91-103
Caroline Coffin, Jim Donohue, Kelly Peake
Exploring European writing cultures: Country reports on genres, writing practices and languages used in european higher education / coord. por Otto Kruse, Madalina Chitez, Brittany Rodriguez, Montserrat Castelló Badia, 2016, ISBN 9783905745818, págs. 251-262
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados