Periodo de publicación recogido
|
|
|
Consolidation as a mechanism for word learning in sequential bilinguals
Giacomo Tartaro, Atsuko Takashima, James M. McQueen
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 5, 2021, págs. 864-878
Iske Bakker-Marshall, Atsuko Takashima, Carla B. Fernandez, Gabriele Janzen, James M. McQueen, Janet G. van Hell
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 3, 2021, págs. 524-536
Using the peabody picture vocabulary test in L2 children and adolescents: effects of L1
Claire Goriot, Roeland Van Hout, Mirjam Broersma, Vanessa Lobo, James M. McQueen, Sharon Unsworth
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 4, 2021, págs. 546-568
Processing foreign-accented speech in a second language: Evidence from ERPs during sentence comprehension in bilinguals
Sarah Grey, Laura C. Schubel, James M. McQueen, Janet G. van Hell
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 5, 2019, págs. 912-929
Transfer from implicit to explicit phonological abilities in first and second language learners
Caressa Janssen, Eliane Segers, James M. McQueen, Ludo Verhoeven
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 4, 2017, págs. 795-812
Effects of first and second language on segmentation of non-native speech
Adriana Hanulíková, Holger Mitterer, James M. McQueen
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 14, Nº 4, 2011, págs. 506-521
The role of prosodic boundaries in the resolution of lexical embedding in speech comprehension
Anne Pier Salverda, Delphine Dahan, James M. McQueen
Cognition: International journal of cognitive science, ISSN 0010-0277, Vol. 90, Nº 1, 2003, págs. 51-89
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados