Periodo de publicación recogido
|
|
|
Nominal and Verbal Agreement in Portuguese: Differential Outcomes of a Focus on Language in a Fourth-Grade Immersion Class
Michael W. Child, Blair E. Bateman
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 103, Nº 4 (Portuguese Special Issue), 2020, págs. 501-521
A focus on language in the immersion language arts curriculum: Insights from a fourth-grade Portuguese classroom
Blair E. Bateman, Michael W. Child, Eliane Berlendis Bueno
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 8, Nº. 2, 2020, págs. 200-229
Questionnaires in Second Language Research: Construction, Administration, and Processing by DÖRNYEI, ZOLTÁN, with TATSUYA TAGUCHI.
Blair E. Bateman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 4, 2011, págs. 667-668
Measuring Second Language Vocabulary Acquisition by MILTON, JAMES.
Blair E. Bateman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 3, 2011, págs. 477-478
Input for Instructed L2 Learners: The Relevance of Relevance by NIŻEGORODCEW, ANNA.
Blair E. Bateman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 3, 2009, págs. 452-453
Dictionary Use in Foreign Language Writing Exams: Impact and Implications by EAST, MARTIN.
Blair E. Bateman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 2, 2009, págs. 327-328
Promoting Openness toward Culture Learning: Ethnographic Interviews for Students of Spanish
Blair E. Bateman
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 86, Nº 3, 2002, págs. 318-331
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados