Periodo de publicación recogido
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¿Cuánta razón debería tener el cliente?
Erin Anderson, Vincent Onyemah
Harvard Business Review, ISSN 0717-9952, Vol. 84, Nº. 7, 2006, págs. 38-48
The dark side of close relationships
Erin Anderson, Sandy D. Jap
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 46, Nº 3, 2005, págs. 75-82
The New E-Commerce Intermediaries
Philip Anderson, Erin Anderson
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 4, 2002, págs. 53-62
Reputation Management as a Motivation for Sales Structure Decisions
Allen M. Weiss, Erin Anderson, Deborah J. MacInnis
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 63, Nº 4, 1999, págs. 74-89
Diseño estratégico de los canales
V. Kasturi Rangan, Erin Anderson, George S. Day
Harvard Deusto business review, ISSN 0210-900X, Nº 86, 1998, págs. 62-73
Erin Anderson, George S. Day, V. Kasturi Rangan
Sloan management review, ISSN 0019-848X, Vol. 38, Nº. 4, 1997, págs. 59-69
Inducing multiline salespeople to adopt house brands
Thomas S. Robertson, Erin Anderson
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 59, Nº 2, 1995, págs. 16-31
An empirical test of the consequences of behavior-and outcome-based sales control systems
Richard L. Oliver, Erin Anderson
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 58, Nº 4, 1994, págs. 53-67
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