Periodo de publicación recogido
|
|
|
Languaging and language awareness in the global age 2020–2023: digital engagement and practice in language teaching and learning in (post-)pandemic times
Michiko Weinmann, Rod Neilsen, Carolina Cabezas Benalcázar
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 2, 2024, págs. 347-364
English language education reform in pre-2020 Olympic Japan: educator perspectives on pedagogical change
Michiko Weinmann, Ryo Kanaizumi, Ruth Arber
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 271, 2021 (Ejemplar dedicado a: Ideologies of English in Asia), págs. 107-131
English Language Teaching Now and How It Could Be
Michiko Weinmann
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 78, Nº 2, 2024, págs. 237-240
Es reseña de:
English Language Teaching Now and How It Could Be
Geoff Jordan, Mike Long
Cambridge Scholars Publishing, 2022
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados