InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The dynamics of an online knowledge building community: A 5-year longitudinal study.
Jarkko Mylläri, Mauri Ahlberg, Patrick Dillon
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 3, 2010, págs. 365-387
A pedagogyof connection and boundary crossings: methodological and epistemological transactions in working across and between disciplines.
Patrick Dillon
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 45, Nº 3 (August), 2008, págs. 255-262
The Development and Evaluation of a Multimedia Resource to Support ICT Training:: Design Issues, Training Processes and User Experiences
Penni Tearle, Patrick Dillon
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 38, Nº 1 (January), 2001, págs. 8-18
Multidisciplinary Collaboration and the Development of Multimedia Resources:: The Images for Teaching Education Project
Patrick Dillon, Jon Coupland, Tony Edwards, Alison Hudson, Penni Tearle
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 35, Nº 4, 1998, págs. 347-355
Some Applications of Interactive Video in Initial Teacher Training
Bruce Wright, Patrick Dillon
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 27, Nº 1, 1990, págs. 43-50
Image based research and learning over SuperJANET
Patrick Dillon
CAL 97 : University of Exeter, 23rd - 26th March 1997 : conference proceedings. / coord. por Niki Davis, Wendy Milne, 1997, ISBN 0-85068-188-X, págs. 69-73
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados