Listening to CLIL Practitioners: An Overview of Bilingual Teachers’ Perceptions in Bogota
Jermaine S. McDougald, Daniela Duarte Gómez, Laura Susana Quesada Gutiérrez, Félix Gonzalo Sánchez Córdoba
Colombian Applied Linguistics: (CALJ), ISSN-e 2248-7085, ISSN 0123-4641, Vol. 25, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: January-June), págs. 97-117
Expanding the value of CLIL: Perspectives from primary to higher education
Jermaine S. McDougald, Claudia Patricia Alvarez Ayure
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 13, Nº. 2, 2020, págs. 155-162
Content and Language Integrated Learning: In-Service Teachers’ Knowledge and Perceptions Before and After a Professional Development Program
Jermaine S. McDougald, Daniel Pissarello
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 25, Nº. 2, 2020, págs. 353-372
What is next for CLIL Professional Development?
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 12, Nº. 2, 2019, págs. 197-206
New Pedagogies for Multilingual Education
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 12, Nº. 1, 2019, págs. 9-17
Creating “Glocal” Classrooms to Promote Communication
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 11, Nº. 2, 2018, págs. 185-192
CLIL across the Curriculum, benefits that go beyond the classroom
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 11, Nº. 1, 2018, págs. 9-18
Innovating with ICTs in content and language environments
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 10, Nº. 2, 2017, págs. 181-188
Language and Content in Higher Education
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 10, Nº. 1, 2017, págs. 9-16
Enfoques de AICLE en la educación: oportunidades, desafíos o amenazas?
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 9, Nº. 2, 2016, págs. 253-266
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice?
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 9, Nº. 1, 2016, págs. 7-16
The State of Language and Content Instruction in Colombia
Jermaine S. McDougald
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 2, Nº. 2, 2009, págs. 44-48
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados