Periodo de publicación recogido
|
|
|
Be(com)ing multilingual listeners: preparing (monolingual) teacher candidates to work with multilingual learners in mainstream classrooms
Gail Prasad, Esther Bettney Heidt
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 32, Nº. 4, 2023 (Ejemplar dedicado a: Developing Critical Multilingual Language Awareness from Pedagogical Stance to Research-Based Practices: Global Perspectives), págs. 600-620
‘How does it look and feel to be plurilingual?’: analysing children's representations of plurilingualism through collage
Gail Prasad
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 8, 2020, págs. 902-924
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados