Periodo de publicación recogido
|
|
|
That’s hard!: Item difficulty and word characteristics for bilinguals with and without developmental language disorder
Stephanie McMillen, Jissel B. Anaya, Elizabeth D. Peña, Lisa M. Bedore, Elisa Barquín
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 5, 2022, págs. 1838-1856
Sentence repetition with bilinguals with and without DLD: Differential effects of memory, vocabulary, and exposure
Amy S. Pratt, Elizabeth D. Peña, Lisa M. Bedore
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 2, 2021, págs. 305-318
Effects of divided input on bilingual children with language impairment
Elizabeth D. Peña, Lisa M. Bedore, Prarthana Shivabasappa, Luping Niu
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role of input in bilingual children's language and literacy development), págs. 62-78
The influence of proficiency and language combination on bilingual lexical access
Jessica G. Kastenbaum, Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Peña, Li Sheng, Ilknur Mavis, Rajani Sebastian Vaytadden, Grama Rangamani, Sofia Vallila-Rohter, Swathi Kiran
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 2, 2019, págs. 300-330
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados