Periodo de publicación recogido
|
|
|
CLIL for all?: An exploratory study of reported pedagogical practices in Austrian secondary schools
Silvia Bauer-Marschallinger, Christiane Dalton-Puffer, Helen Heaney, Lena Katzinger, Ute Smit
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: CLIL for all? Attention to diversity in bilingual education), págs. 1050-1065
With United Forces: How Design-Based Research can Link Theory and Practice in the Transdisciplinary Sphere of CLIL
Silvia Bauer-Marschallinger
CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, ISSN-e 2604-5613, ISSN 2604-5893, Vol. 2, Nº. 2, 2019, págs. 7-23
Cognitive Discourse Functions meet historical competences: Towards an integrated pedagogy in CLIL history education
Christiane Dalton-Puffer, Silvia Bauer-Marschallinger
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 7, Nº. 1, 2019, págs. 30-60
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados