Periodo de publicación recogido
|
|
|
Modern foreign language education for learners with additional support needs in Scotland
Jane Essex, Maggie Gurney MacAskill
Support for learning, ISSN 0268-2141, Vol. 35, Nº. 4, 2020, págs. 440-453
Towards truly inclusive science education: a case study of successful curriculum innovation in a special school
Jane Essex
Support for learning, ISSN 0268-2141, Vol. 35, Nº. 4, 2020, págs. 542-558
Experiences of educational transition: young women with ASD, and the staff supporting them, speak.
Jane Essex, Pauline Melham
Support for learning, ISSN 0268-2141, Vol. 34, Nº. 1, 2019, págs. 86-111
How far has science education come since the Warnock Report? What educational research tells us
Jane Essex
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 369, 2018 (Ejemplar dedicado a: ASE Annual Conference 2018), págs. 29-34
Why ‘science for all’ is only an aspiration: staff views of science for learners with Special Educational Needs and Disabilities.
Jane Essex
Support for learning, ISSN 0268-2141, Vol. 33, Nº. 1, 2018, págs. 52-72
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados