Periodo de publicación recogido
|
|
|
‘It’s not my Chinese’: a teacher and her students disrupting and dismantling conventional notions of ‘Chinese’ through translanguaging in a heritage language classroom
Ming-Hsuan Wu, Genevieve Leung
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 5, 2022, págs. 1811-1824
Living in two worlds: exploring US teachers’ perceptions of satellite children’s transnational experiences in China and the United States
Ming-Hsuan Wu, Sonna Opstad
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 1, 2022, págs. 314-327
Language and education in Japan: unequal access to bilingualism
Ming-Hsuan Wu
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 10, Nº. 1, 2009, págs. 155-158
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados