InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Pramod Kumar Sah, Jeevan Karki
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 1, 2023, págs. 20-34
Translanguaging or unequal languaging?: Unfolding the plurilingual discourse of English medium instruction policy in Nepal’s public schools
Pramod Kumar Sah, Guofang Li
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 6, 2022, págs. 2075-2094
English medium instruction in South Asia’s multilingual schools: unpacking the dynamics of ideological orientations, policy/practices, and democratic questions
Pramod Kumar Sah
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 742-755
Elisabeth Barakos and Johann W. Unger (eds.): Discursive Approaches to Language Policy
Pramod Kumar Sah
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 18, Nº. 3, 2019, págs. 455-457
English language education policy in Asia
Pramod Kumar Sah
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 39, Nº. 3, 2018, págs. 287-288
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados