|
Participants’ perceptions of a residency teaching certificate program: the quality, impact and benefits
Lindsey Peters, Brittany Long, Emily Eddy, Kayli Kuhn, Chelsea Huppert
Pharmacy Practice (Granada), ISSN-e 1886-3655, Vol. 19, Nº. 3, 2021 (Ejemplar dedicado a: Jul-Sep)
Training upcoming academicians through interviews of pharmacy resident teaching certificate leaders
Emily Eddy, Brittany Long, Lindsey Peters, Jennifer Grundey, Michelle Musser, Karielle Shaffery
Pharmacy Practice (Granada), ISSN-e 1886-3655, Vol. 18, Nº. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Apr-Jun)
Identifying Hospitalized Patients at Risk for Harm: A Comparison of Nurse Perceptions vs. Electronic Risk Assessment Tool Scores
Andrea Stafos, Susan Stark, Kathryn Barbay, Kristen Frost, David Jackel, Lindsey Peters, Elizabeth Riggs, Susan Schedler, Shalan Mary Stroud
American Journal of Nursing, ISSN 0002-936X, Vol. 117, Nº. 4, 2017, págs. 26-31
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados