Periodo de publicación recogido
|
|
|
Where do banks value corporate social responsibility more? Evidence on the role of national culture
Yan-Leung Cheung, Weiqiang Tan, Wenming Wang
Journal of banking and finance, ISSN 0378-4266, Vol. 118, Nº. 9, 2020, pág. 13
National Stakeholder Orientation, Corporate Social Responsibility, and Bank Loan Cost
Yan-Leung Cheung, Weiqiang Tan, Wenming Wang
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 150, Nº. 2, 2018, págs. 505-524
The Signaling Effect of Corporate Social Responsibility in Emerging Economies.
Weichieh Su, Mike W. Peng, Weiqiang Tan, Yan-Leung Cheung
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 134, Nº. 3, 2016, págs. 479-491
Being Good When Being International in an Emerging Economy: The Case of China.
Yan-Leung Cheung, Dongmin Kong, Weiqiang Tan, Wenming Wang
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 130, Nº. 4, 2015, págs. 805-817
Board structure and intragroup propping: : Evidence from family business groups in Hong Kong
Yan-Leung Cheung, In Mu Haw, Wenming Wang, Weiqiang Tan
Financial management, ISSN 0046-3892, Vol. 43, Nº 3, 2014, págs. 569-601
Interdependence of Asian emerging equity markets
Bill Wan-Sing Hung, Yan-Leung Cheung
Journal of business finance and accounting, JBFA, ISSN 0306-686X, Vol. 22, Nº 2, 1995, págs. 281-288
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados