InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Discourse-based grammar instruction in ESL academic writing: a mixed methods study
Tomoko Oyama, Hyun-Sook Kang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 1, 2024, págs. 117-134
Child second language development of English tense and aspect: The role of narrative organization
Hyun-Sook Kang, Yuuko Uchikoshi
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 4, 2022, págs. 785-804
Broadening learners’ perspectives on World Englishes: a classroom-based study
Hyun-Sook Kang, So-Yeon Ahn
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 4, 2019, págs. 268-290
So-Yeon Ahn, Hyun-Sook Kang
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 38, Nº. 8, 2017, págs. 712-725
Perceived and actual competence and ethnic identity in heritage language learning: a case of Korean-American college students
Hyun-Sook Kang, In-sop Kim
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 15, Nº. 3, 2012, págs. 279-294
Hyun-Sook Kang
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 4, 2010, págs. 582-599
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados