Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sofie J. Cabus, Carla Haelermans, Sonja Franken
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 1, 2017, págs. 145-161
Work or Schooling? On the Return to Gaining In-School Work Experiences
Sofie J. Cabus, Carla Haelermans
British journal of industrial relations, ISSN 0007-1080, Vol. 55, Nº. 1, 2017, págs. 34-57
The long-term differential achievement effects of school socioeconomic composition in primary education: A propensity score matching approach
Barbara Belfi, Carla Haelermans, Bieke De Fraine
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 4, 2016, págs. 501-525
The differential effect of basic mathematics skills homework via a web-based intelligent tutoring system across achievement subgroups and mathematics domains: a randomized field experiment
Dimona Bartelet, Joris Ghysels, Wim Groot, Carla Haelermans, Henriëtte Maassen van den Brink
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 1, 2016, págs. 1-20
Carla Haelermans, Joris Ghysels, Fernao Prince
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 6, 2015, págs. 1161-1174
Carla Haelermans, Joris Ghysels, Fernao Prince
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 5, 2015, págs. 1102-1108
Wage Effects of On‐the‐Job Training: A Meta‐Analysis
Carla Haelermans, Lex Borghans
British journal of industrial relations, ISSN 0007-1080, Vol. 50, Nº. 3, 2012, págs. 502-528
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados