Periodo de publicación recogido
|
|
|
Teaching With Televised Stories: A Story-Focused Narrative Preview Supports Learning in Young Children
Mengguo Jing, Heather L. Kirkorian
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1101-1118
Understanding the Transfer Deficit: Contextual Mismatch, Proactive Interference, and Working Memory Affect Toddlers' Video-Based Transfer.
Koeun Choi, Heather L. Kirkorian, Tiffany A. Pempek
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 4, 2018, págs. 1378-1393
Anticipatory Eye Movements While Watching Continuous Action Across Shots in Video Sequences: A Developmental Study
Heather L. Kirkorian, Daniel R Anderson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 4, 2017, págs. 1284-1301
Toddlers’ Word Learning From Contingent and Noncontingent Video on Touch Screens
Heather L. Kirkorian, Koeun Choi, Tiffany A. Pempek
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 2, 2016, págs. 405-413
Touch or watch to learn? Toddlers’ object retrieval using contingent and noncontingent video
Koeun Choi, Heather L. Kirkorian
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 5, 2016, págs. 726-736
Infant Gaze Following During Parent–Infant Coviewing of Baby Videos
Lindsay B. Demers, Katherine G. Hanson, Heather L. Kirkorian, Tiffany A. Pempek, Daniel R Anderson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 2, 2013, págs. 591-603
Age Differences in Online Processing of Video: An Eye Movement Study
Heather L. Kirkorian, Daniel R Anderson, Rachel E Keen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 2, 2012, págs. 497-507
The Impact of Background Television on Parent–Child Interaction
Heather L. Kirkorian, Tiffany A. Pempek, Lauren A. Murphy, Marie E. Schmidt, Daniel R Anderson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 5, 2009, págs. 1350-1359
The Effects of Background Television on the Toy Play Behavior of Very Young Children
Marie Evans Schmidt, Tiffany A. Pempek, Heather L. Kirkorian, Anne Frankenfield Lund, Daniel R Anderson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 4, 2008, págs. 1137-1151
Adult Age Differences in Knowledge-Driven Reading
Lisa M. Soederberg Miller, Elizabeth A. L. Stine Morrow, Heather L. Kirkorian, Michelle L. Conroy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 4, 2004, págs. 811-821
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados