Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Examining Educational Debts in Student Preparation for General Chemistry
Klaudja Caushi, Daniela Torres, Binyomin Abrams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 4, 2024, págs. 1425-1434
Daniela Torres, Surya Pulukuri, Binyomin Abrams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3386-3392
Daniela Torres, Surya Pulukuri, Binyomin Abrams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 7, 2022, págs. 2738-2742
OrgoPrep: A Remote Peer-Led Summer Program Preparing Students for Organic Chemistry
Surya Pulukuri, Daniela Torres, Binyomin Abrams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 10, 2021, págs. 3073-3083
Improving Learning Outcomes and Metacognitive Monitoring: Replacing Traditional Textbook Readings with Question-Embedded Videos
Surya Pulukuri, Binyomin Abrams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 7, 2021, págs. 2156-2166
Effective and Inexpensive HPLC Analogue for First-Year Students: Buret Chromatography of Food Dyes in Drinks
Brian Stankus, Rosemary White, Binyomin Abrams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 4, 2019, págs. 739-744
Teaching Fundamental Skills in Microsoft Excel to First-Year Students in Quantitative Analysis
Samuel J. Rubin, Binyomin Abrams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 11, 2015, págs. 1840-1845
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados