InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The missing C: addressing criticality in CLIL
Mitsuyo Sakamoto
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 7, 2022, págs. 2422-2434
Ethnolinguistic vitality among Japanese-Brazilians: challenges and possibilities
Mitsuyo Sakamoto, Leiko Matsubara Morales
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 1, 2016, págs. 51-73
Harnessing linguistic variation to improve education
Mitsuyo Sakamoto
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 34, Nº. 5, 2013, págs. 503-506
Moving towards effective English language teaching in Japan: issues and challenges
Mitsuyo Sakamoto
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 33, Nº. 4, 2012 (Ejemplar dedicado a: THE POWER OF ENGLISH AND THE POWER OF ASIA: ENGLISH AS LINGUA FRANCA AND IN BILINGUAL AND MULTILINGUAL EDUCATION), págs. 409-420
Shelley K. Taylor, Mitsuyo Sakamoto
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Overcoming micro (school-based) and macro (societal) level constraints in the development of bilingualism and multilingualism), págs. 273-275
Conclusion: language and power à la Jim Cummins
Shelley K. Taylor, Mitsuyo Sakamoto
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Overcoming micro (school-based) and macro (societal) level constraints in the development of bilingualism and multilingualism), págs. 335-339
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados