InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Anniversary article: The practices of encouraging TESOL teachers to engage in reflective practice: An appraisal of recent research contributions
Thomas SC Farrell
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Practitioner and professional development research), págs. 223-247
Reflecting on teacher–student relations in TESOL
Thomas SC Farrell
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 69, Nº 1, 2015, págs. 26-34
Exploring teacher beliefs and classroom practices through reflective practice: a case study
Thomas SC Farrell, Jessica Ives
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 5, 2015, págs. 594-610
Critical reflection in a TESL course: mapping conceptual change
Thomas SC Farrell
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 63, Nº 3, 2009, págs. 221-229
Critical incidents in ELT initial teacher training
Thomas SC Farrell
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 62, Nº 1, 2008, págs. 3-10
Educating Second Language Teachers
Thomas SC Farrell
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 72, Nº 3, 2018, págs. 348-350
Es reseña de:
Educating Second Language Teachers
D. Freeman
Oxford University Press, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados