InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Stephanie Lichtenfeld, Reinhard Pekrun, Herbert W. Marsh, Ulrike E. Nett, Kristina Reiss
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 4, 2023, págs. 552-570
Achievement Emotions and Academic Performance: Longitudinal Models of Reciprocal Effects
Reinhard Pekrun, Stephanie Lichtenfeld, Herbert W. Marsh, Kou Murayama, Thomas Goetz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 5, 2017, págs. 1653-1670
Long-term positive effects of repeating a year in school: Six-year longitudinal study of self-beliefs, anxiety, social relations, school grades, and test scores
Herbert W. Marsh, Reinhard Pekrun, Philip D. Parker, Kou Murayama, Jiesi Guo, Theresa Dicke, Stephanie Lichtenfeld
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 3, 2017, págs. 425-438
Don’t aim too high for your kids:: Parental overaspiration undermines students’ learning in mathematics.
Kou Murayama, Reinhard Pekrun, Masayuki Suzuki, Herbert W. Marsh, Stephanie Lichtenfeld
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 111, Nº. 5, 2016, págs. 766-779
Potential-based achievement goals
Andrew J. Elliot, Kou Murayama, Ahmed Kobeisy, Stephanie Lichtenfeld
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2015, págs. 192-206
Predicting Long-Term Growth in Students' Mathematics Achievement: The Unique Contributions of Motivation and Cognitive Strategies
Kou Murayama, Reinhard Pekrun, Stephanie Lichtenfeld, Rudolf vom Hofe
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 4, 2013, págs. 1475-1490
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados