InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Revisiting the effectiveness of study abroad language programs: A multi-level meta-analysis
Wen‐Ta Tseng, Yeu-Ting Liu, Yi-Ting Hsu, Hsi-Chin Chu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 1, 2024, págs. 156-200
One size fits all?: In search of the desirable caption display for second language learners with different caption reliance in listening comprehension
Ping-Jung Lee, Yeu-Ting Liu, Wen‐Ta Tseng
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 3, 2021, págs. 400-430
Testing the efficacy of two new variants of recasts with standard recasts in communicative conversational settings: An exploratory longitudinal study
Richard Charles Wacha, Yeu-Ting Liu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 2, 2017, págs. 189-216
Yeu-Ting Liu, Andrew Graeme Todd
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 1, 2016, págs. 53-74
Dual-modality input in repeated reading for foreign language learners with different learning styles
Yeu-Ting Liu, Andrew Graeme Todd
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 47, Nº. 4, 2014, págs. 684-706
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados