InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Change in Publication Rates at Undergraduate Institutions during the Last Three Decades
Phyllis A. Leber, Benjamin R. Williams, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº 7 (July), 2009, págs. 876-878
Exploration of SO2 Scrubbers:: An Environmental Chemistry Project
Amber L. Schilling, Phyllis A. Leber, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº. 2 (February), 2009, págs. 225-226
A Simple Method for Determination of Solubility in the First-Year Laboratory
Heather D. Harle, Julia A. Ingram, Phyllis A. Leber, Kenneth R. Hess, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 5, 2003, pág. 560
A Concept-Based Environmental Project for the First-Year Laboratory: Remediation of Barium-Contaminated Soil by In Situ Immobilization
Heather D. Harle, Phyllis A. Leber, Kenneth R. Hess, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 5, 2003, pág. 561
Preparation and Analysis of Multiple Hydrates of Simple Salts
Richard Schaeffer, Benny C. Chan, Shireen R. Marshall, Brian Blasiole, Neetha Khan, Kendra L. Yoder, Melissa E. Trainer, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 4 (April), 2000, págs. 509-509
The Synthesis, Characterization, and Lewis Acidity of SnI2 and SnI4
Carolyn S. Yoder, Stephanie Shenk, Richard Schaeffer, Benny C. Chan, Michael Molinaro, Susan Morissey, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 74, Nº 5 (May), 1997, págs. 575-577
An Introductory Infrared Spectroscopy Experiment
Kenneth R. Hess, Wendy D. Smith, Marcus W. Thomsen, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 7 (July), 1995, págs. 655-656
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados