InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The effects of working memory and declarative memory on instructed second language vocabulary learning: Insights from intelligent CALL
Simón Ruiz, Patrick Rebuschat, Detmar Meurers
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 4, 2021, págs. 510-539
Reading demands in secondary school: Does the linguistic complexity of textbooks increase with grade level and the academic orientation of the school track?
Karin Berendes, Sowmya Vajjala, Detmar Meurers, Doreen Bryant, Wolfgang Wagner, Maria Chikina, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 4, 2018, págs. 518-543
Readability assessment for text simplification: from analysing documents to identifying sentential simplifications
Sowmya Vajjala, Detmar Meurers
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 165, Nº. 2, 2013-2014 (Ejemplar dedicado a: Recent advances in automatic readability assessment and text simplification), págs. 194-222
Focus annotation of task-based data: a comparison of expert and crowd-sourced annotation in a reading comprehension corpus
Kordula De Kuthy, Ramon Ziai, Detmar Meurers
10th conference on International Language Resources and Evaluation (LREC'16) / coord. por Nicoletta Calzolari, Khalid Choukri, Thierry Declerck, Asunción Moreno, 2016, ISBN 978-2-9517408-9-1, págs. 3928-3935
Language learning tasks ans automatic analysis of learner language: connecting FLTL and NPL in the design of ICALL materials supporting effective use in real-life instruction
Tesis doctoral dirigida por Detmar Meurers (codir. tes.), Toni Badia Cardús (codir. tes.). Universitat Pompeu Fabra (2012).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados