InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Dual reflections on teaching and learning of autoethnography: Preparing doctoral students authentically for a career in the academy
Eliane Rubinstein-Avila, Stefano Maranzana
Qualitative Research in Education, ISSN-e 2014-6418, Vol. 4, Nº. 3, 2015 (Ejemplar dedicado a: October), págs. 243-268
Out of Sight, Out of Mind: A Case Study of an Alternative School for Students with Emotional Disturbance (ED)
Matthew Hoge, Eliane Rubinstein-Avila
Qualitative Research in Education, ISSN-e 2014-6418, Vol. 3, Nº. 3, 2014 (Ejemplar dedicado a: October), págs. 295-319
The need for speed: a critical discourse analysis of the reclassification of English language learners in Arizona
Alisa G. Leckie, Suzanne E. Kaplan, Eliane Rubinstein-Avila
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 12, Nº. 2, 2013, págs. 159-176
Brazilian Portuguese in Massachusetts's linguistic Landscape: a Prevalent yet Understudied Phenomenon
Eliane Rubinstein-Avila
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 88, Nº 4, 2005, págs. 873-880
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados