Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning what to inhibit: The influence of repeated testing on the encoding of gender and age information
Tomás A. Palma, Leonel García Marqués, Pedro Marqués, Sara Hagá, B. Keith Payne
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 116, Nº. 6, 2019, págs. 899-918
Selective updating of sentences: Introducing a new measure of verbal working memory
Daniel Fellman, Anna Soveri, Charlotte Viktorsson, Sara Hagá
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 2, 2018, págs. 275-301
If I only had a little humility, I would be perfect: Childrens and adults perceptions of intellectually arrogant, humble, and diffident people
Sara Hagá, Kristina R. Olson
Journal of Positive Psychology, ISSN-e 1743-9779, Vol. 12, Nº. 1, 2017, págs. 87-98
Too young to correct: A developmental test of the three-stage model of social inference.
Sara Hagá, Leonel Garcia-Marques, Kristina R. Olson
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 107, Nº. 6, 2014, págs. 994-1012
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados