Instituciones
Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
William V. Sweeney, James R. Lee, Nauman Abid, Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 8, 2014, págs. 1216-1219
How Do New Teachers Choose New Labs?.
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 10, 2007, págs. 1702-1705
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 3, 2007, págs. 540-546
Revisiting Molar Mass, Atomic Mass, and Mass Number: Organizing, Integrating, and Sequencing Fundamental Chemical Concepts
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 4, 2006, pág. 617
Using Limiting-Excess Stoichiometry to Introduce Equilibrium Calculations: A Discrepant Event Laboratory Activity Involving Precipitation Reactions
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 4, 2002, pág. 474
Teaching Chemical Technique. A Review of the Literature
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 3, 2001, pág. 373
Beyond Density: An Inquiry-Based Activity Involving Students Searching for Relationships
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 2, 2001, pág. 201
Using Poster Sessions as an Alternative to Written Examination—The Poster Exam
Robert L. Martino, Sandra Clarkson, Pamela Mills, William V. Sweeney, Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 9 (September), 2000, págs. 1158-1158
Synthesis and Decomposition of Zinc Iodide:: Model Reactions for Investigating Chemical Change in the Introductory Laboratory
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 9 (September), 1995, págs. 836-839
A Melting Point Depression Activity Using Two Inorganic Substances
Stephen DeMeo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 9 (September), 1994, págs. 796-796
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados